АкушерствоАнатомияАнестезиологияВакцинопрофилактикаВалеологияВетеринарияГигиенаЗаболеванияИммунологияКардиологияНеврологияНефрологияОнкологияОториноларингологияОфтальмологияПаразитологияПедиатрияПервая помощьПсихиатрияПульмонологияРеанимацияРевматологияСтоматологияТерапияТоксикологияТравматологияУрологияФармакологияФармацевтикаФизиотерапияФтизиатрияХирургияЭндокринологияЭпидемиология

Особливості сучасних шоу-програм

Шоу-програми - це одна з головних форм шоу-бізнесу, тобто його продукція, що відображає сучасний стан суспільства, з його соціальними і економічними проблемами, і допомагає за допомогою мистецтва виводити аудиторію з емоційного і стресового тупика.Основними компонентами шоу-програми є різноманітні естрадні номери, які, органічно поєднуючись один з одним, створюють барвисте видовище. А так як останнім часом це стало гострою потребою людства, то значення організації шоу-програм важливо. В першу чергу, це повинно бути заслугою продюсера, від якого виходять усі художні ідеї. Продюсерська діяльність найкращим чином реалізується через нові форми і методи режисерсько-постановочного задуму, знання технологічного процесу, рекламну діяльність. Для популярності виконавців у продюсера зазвичай є розроблена продумана система гастрольних турів, телевізійних шоу-програм, відеороликів, де безпосередньо, на власні очі глядач може зустрітися зі своїм кумиром. Структура шоу-бізнесу складається з розгалуженої системи, що організує ринкові відносини в мистецтві.В даний час шоу-бізнес як особливий напрямок комерційної діяльності в мистецтві включає величезну кількість різноманітних видів і жанрів. Зростає число шанувальників і споживачів продукції цієї сфери, особливо серед молоді.Зародившись в епоху Відродження на вуличних підмостках і почавши з клоунади, примітивних фарсів, скоморошества, шоу-програми в різних країнах еволюціонували по-різному, віддаючи переважне перевагу то одним, то іншими жанрами, тим або іншим образам-маскам. У шоу-програмах, що виникли пізніше салонів, гуртків і клубів, в Балаганчик, мюзик-холах, кафешантанах, кабаре, театрах мініатюр і на збережених садово-паркових майданчиках переважають життєрадісний гумор, галузеві пародії і шаржі, їдка житейській сатира, загострена гіпербола, буфонада, гротеск, грайлива іронія, задушевна лірика, модні танцювально-музичні ритми. Окремі номери поліфонічної строкатості дивертисменту нерідко скріплюються в шоу-програмі конферансом або нескладним сюжетом, а театри одного або двох акторів, ансамблі (балетні, музичні та ін.)

Оригінальним репертуаром, власною драматургією. Шоу-програми орієнтуються на найширшу аудиторію і спираються, перш за все, на майстерність виконавців, на їхню техніку перевтілення, уміння створювати лаконічними засобами ефектну видовищність, яскравий характер - частіше комедійно-негативний, ніж позитивний. Звертаючись до метафоричних рис і деталей, до химерного переплетення правдоподібності і карикатури, реального і фантастичного, вони сприяють створенню атмосфери неприйняття їх життєвих прототипів, протистояння їх процвітанню в дійсності. Для шоу-програми нетипові злободенність, поєднання в кращих зразках розважальності з серйозним змістом, виховними функціями, коли веселощі доповнюється різноманітністю емоційної палітри, а часом і соціально-політичної, громадянської патетикою. Коли мова йде про етапи становлення будь-якої шоу-програми, то, як правило, при її створенні, найскладнішим буває саме початковий етап, адже в період становлення необхідно придбати все необхідне і зуміти все передбачити, контролюючи кожну дрібницю. Чим більше сил вкладається в організацію на початковому етапі, тим продуктивніше буде результат в подальшому.Завжди все починається з повного контролю, що охоплює всі сторони розвитку шоу-програми. Необхідно контролювати весь процес організації шоу-програм, починаючи з розробки ідеї самої постановки, наскільки вона буде видовищною, актуальною і цікавою глядачеві і, закінчуючи контролем взаємин артистів всередині колективу і їх відповідність тому, що бажає побачити глядач. Саме на початковому етапі організації зав'язуються важливі зв'язки, які обов'язково посприяють надалі. Під час обговорення плану організації шоу особливо важливо не упустити навіть найнезначніші деталі, тому що для кінцевого результату все це буде мати особливе значення. Необхідно також пам'ятати, початковий етап - найважливіший період розвитку і організації шоу-програми, тому, чим якісніше і міцніше буде закладений фундамент, тим простіше буде подолати виниклі неприємності в майбутньому. І хоча, процес створення шоу-програми забирає багато часу і сил, згодом все це (в більшості випадків!) Чи окупається, і з'являється можливість побачити прибутковий результат.Безумовно, шоу-програми не завжди сприяють розвитку творчого потенціалу аудиторії, розширюють її кругозір, дають нову інформацію. Працівники закладів культури часом непрофесійно використовують прийоми, які дозволяють яскраво, образно, вражаюче розкрити явища, події, факти, викликають у аудиторії хороший емоційний настрій. Особливо чітко ці недоліки видно при аналізі функціонування технологічного процесу в установах культури через сприйняття аудиторією інтенсивності, щільності, помітності, яскравості матеріалу. Ще рідше в арсеналі фахівців установ культури контрастність, унікальність, новизна, динамізм подачі програми, форма подачі матеріалу, його практичність для слухача, глядача.Але мало привернути увагу аудиторії, потрібно домогтися, щоб передана інформація була адекватно зрозуміла. Для досягнення більш повного розуміння найчастіше користуються такими властивостями інформації, як:

-доступність і обґрунтованість;

- глибина,

-виділення головної думки і її сутнісних характеристик,

-отчетлівость,

-повнота,

-створення у аудиторії особистої причетності до того, що вона чує і бачить на сцені.


Дата добавления: 2016-06-05 | Просмотры: 532 | Нарушение авторских прав



1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |



При использовании материала ссылка на сайт medlec.org обязательна! (0.003 сек.)