АкушерствоАнатомияАнестезиологияВакцинопрофилактикаВалеологияВетеринарияГигиенаЗаболеванияИммунологияКардиологияНеврологияНефрологияОнкологияОториноларингологияОфтальмологияПаразитологияПедиатрияПервая помощьПсихиатрияПульмонологияРеанимацияРевматологияСтоматологияТерапияТоксикологияТравматологияУрологияФармакологияФармацевтикаФизиотерапияФтизиатрияХирургияЭндокринологияЭпидемиология

Правила техніки безпеки під час виконання опоряджувальних робіт

Прочитайте:
  1. COBPEMEННЫE ПРАВИЛА ПЕРЕЛИВАНИЯ КРОВИ
  2. II ОБ’ЄМ ТА ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ІСТОРІЇ ХВОРОБИ
  3. III ТЕМИ КУРСОВИХ РОБІТ (ІСТОРІЙ ХВОРОБ) ПО АКУШЕРСТВУ, ГІНЕКОЛОГІЇ ТА БІОТЕХНОЛОГІЇ РОЗМНОЖЕННЯ ТВАРИН
  4. III. Общие правила заполнения рецепта.
  5. III. ПРАВИЛА ВЕДЕНИЯ ДНЕВНИКА
  6. VI. Проведення перевірок стану умов і безпеки праці та профілактичної роботи
  7. АГОРИТМ ВИКОНАННЯ РОБОТИ.
  8. Активное наблюдение за больным ребенком. Стационар на дому. Правила оформления рецептов, больничных листов.
  9. Будова мікроскопа. Правила роботи з ним
  10. ВАЖКІСТЬ РОБІТ ЗА ПОКАЗНИКОМ ЛЕГЕНЕВОЇ ВЕНТИЛЯЦІЇ І СПОЖИВАННЯ КИСНЮ

До опоряджувальних робіт, які складаються як із «мокрих» так і «сухих» процесів, допускаються особи які досягли вісімнадцяти років і пройшли:

• Професійну підготовку;

• Попередній медичний огляд відповідно до вимог Міністерства охорони здоров’я України;

• Вступний інструктаж з безпеки праці, виробничої санітарії, пожежної та електробезпеки;

Суворо забороняється:

а) залишати неприбране робоче місце після роботи;

б) курити, а також тримати в майстерні бензин чи керосин;

в) ремонт електромережі не компетентними в цій справі особами;

г) користуватися несправними електроприладами.

При підготовці поверхонь та матеріалів до опорядження велику увагу слід приділяти дотримання безпечних методів роботи з електроінструментом (корпус має бути заземленим, електропровід справним). При виконанні робіт на сходових клітках необхідно використовувати спеціальні підмости з різною довжиною опорних стійок з горизонтальним настилом і огородженням з бортовою дошкою. Внутрішні роботи виконуються з інвентарних підмостів і пересувних столиків.

Забороняється обігрівати і сушити приміщення жаровнями, вогнеметами і продуктами згорання палива. При використанні нафтогазових калориферів не дозволяється заливати паливо в діючий калорифері використовувати легкогорюче паливо. При використанні газових калориферів відстань між ним і газовим балоном має бути не менше 1,5 м. А від балона до розеток і вимикачів не менше 1 м. Не дозволяється залишати газові калорифери без нагляду в працюючому стані.

Тільки при умові дотримання всіх правил техніки безпеки і санітарії обома сторонами як роботодавцем, так і робітником можна досягти відповідного успіху в економіці підприємства та й у добробуті старанного працівника.

Робочий одяг

Головною умовою при виборі робочого одягу є його безпека й здатність захистити здоров'я людини. Крім того, він повинен охороняти від псування повсякденний одяг.Вільне взуття з нековзною підошвою забезпечують необхідні умови безпеки. При роботі з різними матеріалами, особливо із транспортними засобами, на руки варто надягати рукавички, які оберігають від ушкоджень, порізів і саден, а також від впливу агресивних речовин.Особлива безтурботність панує в області захисту очей, що підтверджує статистика очного травматизму. Тому, хто працює із ріжучим електроінструментом: циркулярною пилкою, шліфувальною машинкою або зварювальним апаратом, необхідно носити захисні окуляри. При роботі з електроінструментом, що створює великий шум, настійно рекомендується використовувати засоби захисту вух (навушники, бируши та ін.).

При виконанні будь-яких шліфувальних робіт, а також при роботі із клеями, мастиками, шпаклівками потрібно пам'ятати про захист органів дихання. При відсутності засобів захисту людина може отруїтися. Відбудеться це не відразу, тому що отруйні речовини надходять в організм поступово й накопичуються в ньому.


 

 

ВИСНОВКИ


Розвиток творчої особистості громадянина України нерозривно пов’язаний з естетичним вихованням, одним із дійових засобів якого є образотворче мистецтво. З кожним роком дедалі глибше розвивається художня творчість дітей, потяг до різноманітної діяльності. В сфері творчості є можливість розкрити себе, власні здібності та фантазію.

Сучасне розмаїття матеріалів, техніки їх обробки сприяють пробудженню інтересів до чогось надзвичайного у повсякденному житті. Століттями людство набувало досвіду в усіх галузях життя. Художні техніки згруповані за спільністю прийомів роботи й подібністю художньої мови матеріалів, а саме: графічні, малярські техніки, скульптура та декоративні техніки. Окремі з них – декоративний розпис, кераміка, різьблення по дереву та інші мають художньо – промислове значення і вивчаються у школах та художніх закладах України. Багато цікавих технік є в мистецтві – подряпування на восковій поверхні, розпис гуашшю, аквареллю, аплікації, (з паперу і картону, соломкою, шкірою та ін.), розпис тканин, гравюра на картоні та інше. Проте, одна з найцікавіших та найсучасніших технік, що використовуються на сучасному етапі є техніка розпису на стіні. Дана курсова робота на тему художній псевдо-вітраж,виконана з метою показати всі переваги нових матеріалів та зберегти традиційну техніку вітража, що характерна для нашого мистецтва. Зокрема, дана техніка використовувалася спочатку у храмах Київської Русі – України, потім у будинках вельмож, як слов’ян так і багатьох європейських країн.

Отже, вітраж є досить давнім видом мистецтва, і тому дана робота є досить актуальною на сучасному етапі, так як потребує не тільки вивчення, а й збереження та пропагування. До того ж, нині молоді люди досить жваво цікавляться історією як держави так і світу, а, отже і світовим мистецтвом. Даний вид мистецтва дозволяє втілити в життя цілі сюжети, які потім можливо, дадуть нащадкам інформацію про життя їх попередників і дозволять гордитися своїм минулим і примножувати його в майбутньому

 

 

СПИСОК

ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ


1. Антонович Є.А. Декоративно-прикладне мистецтво. К.: Рад. Шк., 1990.

2. Інтернет ресурс: http://slovopedia.org.ua/44/53394/296439.html

3. Антонович Є. А., Захарчук – Чугай Р. В., Станкевич М. Є. Декоративно–прикладне мистецтво з практикумом у навчальних майстернях. Навч. Посібник: Ч. I – XI. – К.: РУМК МО України, 1989 – 1993.

4. Інтернет ресурс:studio-lirs.com/vitrazhi/vigotovlennya-vitrazhiv-ta-їx-vidi.html‎

5. Антонович Є. А., Шпільчак В. А., Щерба М. А. Збірник практикумів з художньо–графічних дисциплін: навч. Посібник. – К.: ВІПОЛ, 1995.

6. Антонович Є. А., Василишин Я. В., Шпільчак В. А. Російсько–український словник – довідник з інженерної графіки, дизайну та архітектури: навч. Посібник. – ВІПОЛ, 1996.

7. Інтернет ресурс: http://www.busel.ua/ua/products/vitrag_history.html

8. Алферов Л. Учебный курс технологии розписи // Ростов - на Дону 2001.

9. Антонович Є. А., Проців В. І., Свид С. П. Художні техніки у школі. К.: 1997.

10. Білякова Л. Чарівність петриківського розпису // Україна і світ сьогодні, - 2000.-№6,- С.12-18.

11. Белогуров В. П., Чмырь В. Д. Справочник молодого маляра.— М.- Высш. шк., 1984.— 176 с.

12. Белоусов Е.Д., Вершинина О.С. Малярные и штукатурные работы: Практ. пособие для ПТУ. – М.: Висш. Шк., 1990 – 270 с.

13. Белоусов Е. Д. Технология малярных робот.— М.: Высш. шк., 1980 - 240 с.

14. Васильчук М.В., Вінокурова Л.Е. Основи охорони праці. – К.: Просвіта 1997 – 208 с.

15. Велигоцкая Н.И., Жирдинская А.В., Коломиец Н.С Монументально декоративное искусство в архитектуре Украины. - К.:1989.

16. Інтернет ресурс: uk.wikipedia.org/

17. Горячев В.И. Справочник молодого штукатура. – 3-е изд., перераб. и доп. – М.: Высш. шк. 1979 – 159 с.

18. Гребенюк Г.Є. Ремонт і реставрація житлових та громадських споруд – пам’яток архітектури: Підручник. – К.: Будівельник, 1996 – 288 с.

19. Герасименко И.Я. „Технология производства и проблеми художественно-конструкторского формообразования", 1982.

20. Дворкін Л.Й, Опоряджувальні матеріали і вироби: Навч. посібник – 2-ге вид. Перероб. – К.: Вища шк., 1996 – 335 с.

21. Добровольський Г.М. Штукатурні і облицювальні роботи. –К.: Техніка, 1997 – 304 с.

22. Жоголь А.Е. Декоративне мистецтво в сучасному інтер'єрі

23. Курліщук Б.Ф. Проектування житлових громадських споруд. К.: 1995.-С.4-7.

24. Інтернет ресурс:http://zografos.org.ua/vitrazh.html

25. Комаров А.А. Технология материалов стенописи. - М.: 1989. С.7.

26. Інтернет ресурс: narizkaskla.pp.ua/vitraji.htm

27. Никодеми Г. Б. Рисунок. Акварель и темпера./ пер. с итал. – М.: Изд. – во. ЭКСМО- Пресс, 2002.

28. Никодеми Г. Б. Рисунок. Техника живописи./ пер. с итал. – М.: Изд. – во. ЭКСМО- Пресс, 2003.

29. Інтернет ресурс:vseslova.com.ua/word/Вітраж-18657u‎

30. Даниленко В.Я. „Основи дизайну" – 1996.

31. Курліщук Б.Ф. „Проектування інтер'єрів житлових і громадських споруд", Київ – 1995.

32. Лазарев Е.Н. „Дизайн, как технико-естетическая система" - 1984

33. Інтернет ресурс:www.ironglass.com.ua/golovna-ua.php‎

34. Минервин Г.Б. „Художественное конструирование" -1986.

35. Методика художественного конструирования. 1985.

36. Інтернет ресурс:www.vitrag-e.com.ua/ukraine/vitrage_ua.html‎

37. Мещанинов А. В. Отделочные роботы в монолитном домостроении - Л.: Стройиздат, 1989. - 273 с.

38. Навчально-методичний посібник: „Мистецька школа в системі національної освіти України", Львів – 1999.

39. Виготовлення шаблону малюнку-розпису.

40. Інтернет ресурс:www.vitrag-e.com.ua/ukraine/works.html‎

41. Інтернет ресурс:109.te.ua/місто_Тернопіль/шукати.../Вітраж_Листопадова_260‎

42. Інтернет ресурс:uk.wikipedia.org/wiki/Файл:Мукачево_Вітраж_1_2012.JPG‎

 

 


Дата добавления: 2015-12-15 | Просмотры: 1002 | Нарушение авторских прав







При использовании материала ссылка на сайт medlec.org обязательна! (0.005 сек.)